The do's and dont's of work out

I dag skal jeg trene. Av og til er det lett miste motivasjon, da er det fint lese litt i treningsboken/sjekke ut litt inspobilder. Og bare huske hva som fikk deg tl starte, hva var mlet. Jeg skal rlig innrmme at jeg enda ikke har starter p 30days ab challenge (har ogs glemt detox p kvelden 2 ganger, hpls) fordi jeg synes det er s kjedelig at det er s lite i starten, til begynne med skal man jo bare ta 7 situps eller noe, det er kjedelig gjre det nr jeg gjr mer til vanlig. Men det er jo en grunn til det, p slutten skal man klare ganske mange! S jeg skal starte i dag, lover! S n skal jeg gjre det ordentlig. Viktig finne tilbake til motivasjoner, s man ikke bare stresser seg gjennom trening ikke gjr ting ordentlig. Her har jeg skrevet en liste med ''do's and dont's'' dette er fra treningsboken jeg fikk da jeg bestile disse detox greiene mine. Jeg lrte faktisk noe nytt, trodde jeg visste alt, men det gjorde jeg ikke. Visste ikke at trene lrene hjalp resten av kroppen for eksempel.

The do's
1.Varm opp/strekk ut, aldri tren med kalde muskler,varm opp fr, og strekk ut etterp, dette forebygger skader.
2. Hr p kroppen, man skal kjenne at det brenner litt, men ikke brenn deg helt ut. Det er ikke bra overtrene, da kan det f motsatt effekt.
3. Drikk masse vann, det er viktig drikke nok vann for f mest ut av treningskten, vann er for kroppen som bensin er for bilen.
4. Spis sunt, magert kjtt, fiber, grnnsaker, det nytter ikke kun trene hvis du vil n dine ml.
5. Sett deg ml, ukentlig/mnd, man nr ikke mlene med en gang, s ikke bli utholdmodig. S sett heller ukentlige ml/sm ml, mange sm mloppnelser p veien, blir til et bra resultat.
6. Bruk riktig vekt, det er bedre gjre f repetisjoner helt riktig, med tyngre vekt, enn ta mange repetisjoner med noe lettere.
7. Husk puste, musklene trenger oxygen, s tenk heller p puste riktig enn tenke p at det ''brenner'' i musklene.

The dont's:
1. trene hver dag, kroppen trenger komme seg, forberede seg til neste kt. Gi seg selv 2 fridager per uke.
2. Overtren, det er ingen vitts i bruke timesvis per kt, det vil ikke gi bedre resultater kan ke faren for skader. Hold deg heller til 1 time(pluss, minus).
3. For tunge lft, her er det viktig ikke sammenligne seg selv med andre, igen s er det viktigere gjre det riktig s tungt du kan, enn gjre velsen feil fordi det er s tungt, da blir det fort skader.
4. Urealistiske ml, ha et ''stort'' ml, men mange sm ml p veien, som du vet du klarer oppn.
5. Droppe ''legday'', trene lrene/leggene utlser masse hormoner som hjelper til bygge muskler brenne fett. S hvis du dropper det, s mister du litt ''progress''.
6. Ikke stress, ikke stress deg gjennom treningen bare for f det gjort! Gjr ting i ditt eget tempo, dette er ikke noe stafett mellom deg og den person som str ved siden av, husk at dere har forskjellig ml forskjellig mte n de. Du skal n dine ml. Men det er fint la seg inspirere.

De fleste av oss har ikke 2 timer bruke p treningssentre og det er heller ikke ndvendig.
Det er bedre med en kortere, mer intens kt med kortere pauser i mellom velsene. Jeg blir kjempelei hvis ting tar for lang tid, det er sikkert flere av oss.
S kortere mer intense kter, gjr treningen mer effektiv, morsomt, fr hjerterytmen i ''burnmode'' for kalorier.






Hva gjr du for finne motivasjon?

Denne sidennu3.nohar masse innen kostholdsproukter, hvis du handler fr mnd er over, fr du 10% p alt. De har ogs masse bra tilbud n!
Bruk rabattkode:SEP10NU3

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

Amalie Helene

Amalie Helene

23, Narvik

Norwegian model and Hairdresser. Main model for Saxegaard Photography. Booking: www.pholk.no On this page you can se my modelling work. And also my everyday life wich include workouts, and the results i get. And take you behind the scenes of my photoshoots with pictures and videos. Also feel free to follow my instagram: @amaliehelenee Sponsor: amalie_kazt@hotmail.om http://www.saxegaardphotography.com/Models/Amalie

Blogglisten Allm?nt Free counters!

Kategorier

Arkiv

hits